status ;)

aku rindu dia-colet

Friday, February 4, 2011

CNY kali ni memang buat aku ummph ..

aku rase aku nak pakai topeng . tak kesah topeng power ranger kuning kah . topeng gorilla berbulu cokelat campuran itam itam kah . topeng apek jual dua hengget kat tepi jalan kah . tak kesah nak pakai jugak ! mesti pakai jugak ! ni sume pasal CNY 2011 . heisyh ...... (!)

peh , malu tak terhingga sampai muke berblushing tak tanggal tanggal . penat sental ngan toner . habes 5,6 kapas . aiseh mann , memang tak boleh hilang .

SEGAMAT ! aku malu giler .

tak moh kuar umah 2 ari nih . ari ahad nanti terus naek ktm cepatcepat . orang panggil , tak moh toleh . panggil lagi sekali , jangan toleh pyah !! panggilan kali ke 3 , konpem aku toleh sambil melemparkan senyuman menggoda . konpem ! HIHI =]
................................................................................................................

gelak gelak ngan membe naek JGE 788 memang bahagia

enjin tetibe mati tengah tengah jalan . mati plak di tengahtengah 3 lorong .

ni mesti terlepas clutch lajulaju biase r dah sebulan dah tak drive kaki makin kejong . kan kaann ?

muke berlagak cool sambil kerahkan tenage setat enjin .

ahh , cubaan gagal . SETAT lagi ! SETAT lagi ! SETAT lagi !

harapan punah . takde tandetande JGE 788 ingin kembali terus hidup .

kereta belakang hon tak henti henti .

woiih !!! tak paham bahase kah JGE 788 tengah rosakk ??

ops ! memang salah aku , lupe tekan punat kecemasan .

tangan pantas mencarik punat itu . tekan sane . tekan sini . serabut !

pehal lah susah carik punat itu , padahal penah khatam kott bace buku panduan memandu .

pandang kiri pandang kanan . kereta jem , maklumlah hari ni c amoi apek sibuk mengeratkan silaturrahim sesame sendiri .

hati gelisah harapkan abang abang gentel man selamatkan aku .

tetibe pakcik gentel man dtg tolak kereta tepi jalan sambil ditolong oleh prebet prebet dlm kereta aku .

prebet prebet aku yang keletihan menolak kereta sampai mate tersepet sepett

tak cukup sorang , datang lagi sorang abang gentel-man bermotosikal 'vroom2' tolong tolakkan JGE 788 .

sanggup dia tinggalkan moto besor merah dye kat tepi jalan demi aku . terharuuu . ceh , perasan oii !

hampeh , pakcik abang gentel man tadi terus blah . ingatkan nak tolong cek kan . hati retak . rahang jatuh . se~oot betoi .

JGE 788 tersadai gituh . kepale setat berkutu kutu !

cek minyak itam ok . cek air temperature pown ok . ketuk ketuk bateri ngan batu . harapan agar JGE 788 terus hembuskan nafas . mustahill !

datang abang sorang lagi gentle . tolong pusing sane pusing sini area bateri .

act , takde la gentel mane . he's my maternal brother la weh . datang after kena call .

ikkkhh!!!vrooom ... yes ! idup gak kau yerrr ..

balek umah tukor kereta tobat tak moh bawak JGE 788 jalan jalan lagi . memalukan saje . suke je bengangkan aku .

bawak JML 858 plakk . sekor sekor buat hal . minyak takde , singgah bhp . aku selalu jadik mangsa isik minyak . org lain habeskan , aku plak yg tolong isikan .


muke control tekun tika angin bertiup sepoi sepoi bahase . padahal tak tau JML 858 pakai diesel ke petrol . dah kena call muaz .

the most most worst day . thenkiu CNY 2011 b'coz gave dis nice experience but suffered me a lot . BENCI !



peace =]

3 comments: