status ;)

aku rindu dia-colet

Friday, June 24, 2011

sepahh

aku suke . maharaja lawak akhirnye jatuh ke tangan sepah . bagi aku sepah memang layak untuk dapat tittle tu . lawak manisnye kurma semput semput tanjaaat boboy memang betul betul buat aku pecah perut . bukan aku saje . seisi keluarge aku sume gelak gaban . apetah lagi org kat stadium sane . sumpah lawak tahi . hihi .

jozan bukannye tak layak . cuma lame lame aku tengok lawak dia macam common . lagi lagi perfomance dorang malam ni kurang bisa tahi . ok la diorang da kaye . johan berlakun sane berlakun sini . zizan kan tengah latih vokal jadik penyanyi . adil la tu . jambu ok gak malam ni . aku nampakla effort dorang berlawak . cume jambu tapi muke legend tu takdak rejeki aje . nabil yang berhempas pulas sorang sorang pun lawak habes . ending tuk task nabil ke 2 kreatif . aku suke . ok la nabil dapat 150ribu kaut sorang sorang . sepah kena bahagikan hadiah diorang tu pade tiga orang . jumlah hadiah individu sepah lebih kurang same ngan nabil . cume nabil dapat bolot piala gangsa tu sorang sorang lah . senang cerita malam ni bukan lagi pertandingan rebut maharaja lawak lagi tapi cam hiburan ketawa dekahdekah berkelas superb. sumpah . tak tipuu . hee ..

tutup cerita maharaja lawak . sekian .
................................

entry ni sebenarnye aku mau cerita aku pergi gunung ledang tadi . lagipun sepirit berbelog aku tengah tahap maksima tahu . aku takut sepirit kuat ni hilang . tu yang aku kena update cepat cepat . bersawang kang belog nih .

ekceli aku ta rancang pun nak pergi ledang nih . cuma rancang mau lepak kat taman mane mane . bual bual ke . tu aje . tak lebih . tapi pagi tu ntah camane ntah kitorang 'ter' plan nak gi ledang . kitorang bertolak pun pukul 2 lebih la . itu kire lambatlah . tapi naseb baek kitorang pergi bukan time cuti sekolah . jalan lengang la sedikit . ledang op coz lengang giler .

ekceli . bape kali kau nak ekceli weh . ok tukar lah . sebenarnye , kitorang kuar ni pun atas permintaan daya . minggu depan dia nak pergi ke el . transform budak ke el seminggu . aku pulak seminggu lagi da nak naik kolej . daya ni takut tak sempat jumpe aku . ahaha . dengar cam daya - aku lesbo ekh . tidaklah sanggup . kitorang maseh sunti tahu . ini hanye membe-membe punye hal lah .

tak menahan tengok muke daya . alalah , janganla sedih bla tinggalkan aku . sobs sobs sobs

daya bajet gadis melayu . duduk nak sopan aww ! bo plak makan gelojoh . lapar ea . ciro muke bersyukur sumbat roti bagaih .

sempena pemergian kau . meh aku suapkan ais krim ni gune dudu keluaran terbaru . sudu 1 malaysia . kehkeh

aku suapkan kau pulak piyah . bagus bagus .

ahahhaha . comotnye kau !

suke nye . gelakkan aku la tu .

haa . amek kauu ! sesi balas dendam . padan muke kauu !

adesh . ta payah la buat muke belas kasihan mintak penyepak .

hiiiyakk ! kena kauu daya . ganti penyepak

k la . penat main air . penat main teka teki . kitorana nakk balek . da lah tak bawak baju spare . terpakselah naik kete dengan baju basah basah alas ngan kotak . kahkah

babai . chalow . salam .





peace =]

2 comments: