status ;)

aku rindu dia-colet

Friday, October 28, 2011

walter-anjing jiran kms tersayang

Kadang kadang aku girang , kadang kadang aku resah . resah tak tentu hala . yang entah hape hape . susah nak digambarkan . yang sukar difahami . aku lost .

Aku ghase simpton simpton ini normal bagi pompuan . pompuan kaum tak setabil . tibatiba tertouching . sakit hati sendirik . pendam lamelame dalam hati . moody tibatiba . senang kate , unpredictable .

Tapiiii ….

Kalau selalu jadik bahan . feberet anjingan membe . ape kes? . maybe kaum adam tak kesah . alah , take easy la dude . chill la beb . ini kau pelu tahu kaum hawa tidakk . kami species sensitip . eiyakk !

Bukan hape . kadang kadang aku terpikir . aku selalu nganjing membe sendrik tak kesah la classmate-kah rummate-kah lesb0mate-kah anak makcik ds-kah . agak agak ape perasan dia ekh . mungkin , dari luaran aku nampak dia tough , bole gelak tawa lagi bile kena nganjing , senyum lebar lagi tuh . muke tenang tahan sabar konon berlagak mulia . but who knows inside ?

Aku agak , dalam hati dia mesti maki hamun aku balek en en en . setan kau ! aku ghase-lah.

Aku tulus aku mintak maap sesangat if aku pernah terkasar bahasa-kah pada sesiape yg pernah tertouching ngan aku eh . kerna aku percaya dunia itu bulat. Senantiase berputar tanpa henti . kadang kadang aku di atas kadang kadang aku di bawah . aku percaya . dan percaya aku pasti akan dianjing semula . itu aku tahu .



budak cun belah kiri tu diba sekoci . (ops ! ternganjing ) sorry , diba . aku tahu aku selalu nganjing kau kan kan ? tapi kau nganjing aku balek . itu aku tak kesah . sebab itu fair . kite saling nyakit menyakiti . then , gadogado tak puas hati sampai salah sorang dr kite ni mengalah . u r my walter andd im ur walter , diba . haha! tapi kau kena ingat kite ni 1 gerup - perfectionist . -..-

heii cipot ! budak tengah2 tu haa . even aku salu saketkan hati kau . kau tetap .. sabar eh . kate takdak efek la . tapi aku ghase kau serba sedikit mesti terase gakk eh . sorry my dear . aku tanak nganjing kau lagi eh , aku tak janji tapi aku cube eh . huha !




ekceli , post ni bukan nye segmen mintak mintak maap . ni post spesial tok korang . korang jangan bangga plak weh . tersenyum sorang sorang depan lappy plak weh . :p

nak wish gud lux to cipot ngan diba for becoming math exam ! i know both of u can do it ! bukan kite tak bole . bole jewww cume mindset kite jeww ni kena ubah . jangan pandang rendah ngan diri kite ni eh . kite samesame hebbat . mampu dapat math 100 la ! kehkeh .

chaiyokchaiyok babe ! lets hit 15 , go !

assalam . chalow .
peace =]

No comments:

Post a Comment