status ;)

aku rindu dia-colet

Sunday, January 29, 2012

boyfren-ku

Aku ghase udah sebulan lebih aku tak menghupdate belog . bukan hape,aku cuma kehabisan mood menatap blogger seketika.Mungkin sebab aku baru bergelar ahli Farabi.Mood aku hilang lepas pindah dari belok Balqis ke belok Farabi . Ye , aku akan menatap Farabi selama sebulan- itu kate MARA-lah .Aku akur je , malas mahu memberontak ,tak memasal kang sekolershiip aku kena tarik . mau gua nanges giler giler meraung tak berlagu dowh . ayat macam keling hindraff , abaikan . HAHA .

Aku kena pindah atas dasar belok Balqis perlu direnovate,kate MARA,hostel KMS udah retak.Aku musykil.MANE ADE!.tak nampak kott.

oh,retak didalam ye?

Ok,FINE..

ini kaitan hidup dan mati setuden KMS.Aku belum kahwen lagi oii.Sia sia hidup mati sebelum kahwin.HIHI.gatal.

Awal awal aku ghase Farabi umpama neraka dunia.Ape tak nye,siang malam bilek aku bahang .tido tak tenang.study tak selesa.memang sengsara habis-lah.lagilagi time nak tidurr.bukan bilik aku aje , 1 hostel lah senang cerita.Farabi takdak bilik rehat.Bukan nak bangge ke hape,Balqis ade bilik rehat.mudah.boleh buat surau mini dalam hostel.Boleh buat solat jemaah reramai.Time tu lah time rapatkan ukhuwah antara junior ngan senior.ye tak?poyyo.

Farabi takdak fridge SEJUK.Ye,memang Farabi ade fridge,tapi macam haram buat hape.fridge tak berfungsi.harap karen berjalan.tapi stil panas.buat hape.Aku letak susu kotak dalam fridge tu.2 3 hari dah basi.Aku letak cokelat cadbury cashew nuts.cair gitu aje.Ade ape kes?

Itu aku tak kesah mane laa.Tapi kalau seminggu badan aku gatal gatal.kenape pulak kan?Aku tak salahkan lakilaki bekas penghuni Farabi pun,sebab aku ghase kes gatalgatal ni takde kaitan pun ngan diorang.gatalgatal ni berpunca dari air kotor kott. tak pun hama melekat kat tilam tu haa.cuma aku wonder je lah.Nape budak laki ni tak kena gatalgatal cam perempuan haa?Aku ghase kulit diorang tebal 5 inci kott dari perempuan.logik tak?HAHA

Itu dulu.kesah ape aku.sekarang aku dah boleh biasekan diri dah.nak gi DS dekat berapa tapak aje.nak gi kelas pun senang.moge moge aku gembira duduk kat Farabi-amiin.


Aku kangen bangat sama boyfren-ku , colet

peace =]

No comments:

Post a Comment