status ;)

aku rindu dia-colet

Thursday, June 2, 2011

budak baru nak kenal ngan lomo . kahkahkah

pic feberet aku . hihi . tak cantek mane . tape aku suke . suke tengok sinaran mentari memancar mancar . cuma 1 silap . warna tak naek . bak kata anas , kau kena gune slide film baru ade ummmph ! ok . tunggu aku kaye . tunggu aku dah mampu beli mini cooper sebijik . t aku beli banyak banyak . andd 1 tok kau anas .1 je . tak lebih .

aku tak tau kenape . bile amek gamba je mesti ade org wat peace . kau memang takde gaye lain ke diba oii . hah , yang sorang belah kanan tu semangat bebenor berlari . inilah setuden mara yg kite carikk . hihi .

tembok besor umah foo tong tong . aku tak sangka pic ni menjadi walaupun 1 lens ilang . ape dah jadi ? itu salah aku . aku tak terik tali lomo sampai habes .



sekali lagi , aku tak sangka . pic ni menjadikk . aku konpius . nape ade slack kolum akhir . bajet jari aku runcing halus mulus gebu gamaknye . nak wat camne itu lah hakikatnye . teehee (perasan kau tahu)


ni plak budak bajet chumel . aku tak salahkan dia . dia memang chumel pown . mate sepet ala ala amoi kyuem main volley pakai seluar pendek pheewitt . aku salah . upe upenye dia bukan anak amoi dia mek kelatte . aku kecek johor . dia tak paham . harap je mak aku org kelatte . aku lagsung tak gheti . well , i ni anak jati johor .

ni ape hal plak ?

aku nak wat aksi macam jackie chan terbang terjun bangunan . fuuh , semat kau tahu . malangnye, hasil aku ta menjadi . aku hanye mampu terapung di udara seketika . haha . ok la tuh .

peace =]

No comments:

Post a Comment